Centrum Doskonalenia Opakowań (CDO) zostało zrodzone z idei "od koncepcji do gotowych opakowań", która daje naszej firmie szerokie możliwości w zakresie:
- prezentowania naszym Klientom dotychczasowych osiągnięć, ale i rozwiązań innowacyjnych, także tych, które poprzez ekoprojektowanie wpisują się w Gospodarkę o Obiegu Zamkniętym realizując firmową 5-POINT ECOSTRATEGY,
- testowania wstępnego opakowań na wczesnych etapach projektów badawczo-rozwojowych,
- doskonalenia opakowań związanych z zachowaniem naszych wyrobów na wszystkich systemach pakujących,
- akceptacji nadruków w sąsiedztwie działu, który zajmuje się tym procesem,
- prowadzenia spotkań i szkoleń, również z udziałem naszych Klientów.
- CDO to obszar, dzięki któremu na miejscu i natychmiast możemy zrozumieć zagadnienia związane z aplikacją naszych wyrobów na liniach pakujących i wprowadzić konieczne udoskonalenia materiałów, zanim testowane opakowanie trafi do walidacji u Klientów.
Dlaczego powstało CDO?
Krzysztof Kończal,
Prezes Zarządu Supravis S.A.
Spoglądając na całą koncepcję działalności Firmy i branży opakowań na przestrzeni lat, zawsze docenialiśmy tzw. „serwis posprzedażowy”. To znaczy, że aby być liderem w branży, musimy zapewnić naszym klientom pełen komfort i bezpieczeństwo w zakresie pakowania ich produktów. Taki poziom zaufania rynku można osiągnąć tylko w jeden sposób, kiedy to my będziemy wiedzieli o opakowaniach, systemach pakujących czy aplikacjach do pakowania produktów więcej niż nasi odbiorcy. Dlatego nasza praca nie może kończyć się na wyjściu gotowego produktu z maszyn ekstruzyjnych, drukarek lub pozostałych urządzeń. Wiedza i doświadczenie, szeroko rozumiane „know how” Supravis, powinno pozwolić nam szczegółowo analizować wszystkie detale łańcucha produkcyjnego aż do zapakowanego produktu na półce sklepowej.
Tak definiujemy rozumienie biznesu. Są to nieustające starania bycia liderem na europejskim rynku opakowań do świeżej żywności przy jednoczesnym poszanowaniu historii rozwoju i inwestycji w Spółce. Obserwujemy, że jest to niewątpliwie przełomowe wydarzenie pod względem jednorazowych nakładów finansowych, które zostały przeznaczone na prace rozwojowe poza dotychczas realizowanymi inwestycjami w doskonalenie portfolio i oferty produktowej. Ma to być swego rodzaju „turbo doładowanie”, które powinno zabezpieczyć sprostanie wszystkim wymaganiom związanym z transformacją rynku opakowaniowego w nadchodzących latach.